beccas

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Rebecca Odder - 16 juni 2010 22:47

Nu sitter jag  här hemma hos min älskling Max. Ett tag sedan man var här ju! Tog bussen innan idag och sedan tåget. På tåget träffade jag Max och vi åkte vidare till Hbg eftersom vi skulle handla en liten present till systern min. Vi visste redan vad vi skulle ha, så det blev inte så svårt. Åkte till Väla och handlade vad vi skulle fast vi gick även runt och kollade lite. Det är ju lite tråkigt när man inte har så mycket pengar. Sedan åt vi också Mc Donalds mat, riktigt gott! Men onyttigt.. Fick ett glas oxå! Hihi, så fint och rosa. Yei! Vi var hemma igen hos Max vid 6 tror jag. Hade inte alls koll på tiden. Har precis kollat på Kick Ass och ska nog snart gå o lägga mig. Ha en fortsatt trevlig kväll, för de ska jag ha!   


Bilder från bal läggs in imorgon istället. 

Av Rebecca Odder - 16 juni 2010 11:44

Kan inte säga mer att gårdagen var hur kul som helst. Först hade vi avslutning i aulan och vissa uppträdde. En hel del av dem var bra, men vissa skrek lite för mycket om jag får säga vad jag tycker. När allt var färdigt i aulan gick vi till klassrummen för att få våra betyg och vi skulle ge vår blomma som vi köpt till Lotta (mentor). Blev jätte glad över mina betyg, fick hela 265 poäng. Så lycklig! Behöver verkligen de poängen för att komma in på min skola. Lotta verkade bli glad över blomman, hon sa att den var söt iaf. Hihi! Sedan gick vi mot bussarna, man var helt spänd för vad som skulle hända. Till slut var vi då på Törringe som vi skulle till. Vi fick först en helt ok förrätt och sedan själva huvudrätten, som var jätte god, och till slut efterrätten som var ännu godare. Sedan var det dans hela natten lång, faktiskt en hel del bra låtar. Trodde jag inte! Men sen tog det roliga slut och vi skulle hem igen, tråkigt men sant. Nästan så man fick tårar i ögonen av att tänka på att man kanske aldrig träffar någon av de personerna igen. Men allting har ett slut, tyvärr.

 

Var ju inte hemma förrän halv 3 igår och somnade nog inte förräns 3. Och jag gick upp redan kl 9 idag! Helt sjukt! Men jag kunde inte sova för det var för varmt inne på mitt rum, det blir så när solen står på. Menmen, gick ner och käkade frukost och stack in i duschen. Så nu har jag gjort mig redo för resa hem till Max   Kommer stanna där tills på fredag. Ska bli mys! Tar bussen alldeles strax så nu kan jag faktiskt inte sitta här mer.

 

Kommer nog lägga in några bilder från balen idag (senare)! Så ni får checka dem sen!   

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards