beccas

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Rebecca Odder - 9 juni 2010 19:47

 

En bild jag gjorde om igår.

Älskar att göra om bilder nu för tiden!

Vad tycks? 


Det är roligt för jag går och kollar i brevlådan varje dag efter ett vykort från Max. Men, frågan är om han ens kommer skicka? Haha.

 

Har precis kommit in efter att ha spelat tennis med Jennifer. Slutade spela för ett år sedan ungefär, saknar det faktiskt. Det blev långtråkigt då, men nu saknar jag det verkligen! Funderar på om jag vill börja igen, fast känns som jag kommer tröttna ännu en gång. Så, jag får fundera vidare. Ska nog ner och fika sen idag med lite kex o sånt trevligt. Blir nog inte fler inlägg denna dag. Kommer nog lägga in en hel del bilder imorgon från studenten, skriver såklart innan vi ska dit oxå! Ha det superb!   

 

   Kommer jag tröttna..? 

Av Rebecca Odder - 9 juni 2010 17:12

Usch, jäkla huvudvärk! Fast det börjar släppa lite nu för jag var nere och tog en huvudvärkstablett. Huvudvärken beror nog på allt filmtittande i skolan,  ! Ärligt talat! Vi kolla film på 4 lektioner idag. Lite too much? Denna sista veckan innan skolavslutningen känns så onödig! Fattar inte vad den ska vara bra för? Puh.

 

Fast imorgon ska jag faktiskt inte till skolan. Tack och lov! Haha! Vi ska iväg på student och eftersom vi knappt gör något i skolan heller, så kan jag lika bra vara ledig hela dagen. Super bra! Visst?   Sen är den absolut sista skoldagen på centralskolan på fredag. Ska bli skönt o slippa den skolan sen när vi slutar på tisdag. Längtar!   

 

Nu ska jag nog hitta på något vettigt. Kanske hjälpa mamma med maten? Får ju göra någon nytta här i hemmet. Skriver kanske senare om jag har tid och ork!

 

 

Me right now.

Är verkligen totalt ofixad! Men det är nice! Visst?

  

Ajajaj, huvudvärk! Ser mer ut som jag har tandvärk?

 

Förresten, vad kan man skriva om här på bloggen för att den ska bli mer intressant? Några förslag så bring it on!   

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards