beccas

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Rebecca Odder - 24 juni 2010 14:52

Nu har jag precis kommit hem efter den sista dagen för denna veckan med barnen. Var ute rätt mycket idag i det underbara vädret. Kan inte bli bättre än vad det är nu! Åt även midsommarmat (prinskorv, kötbullar o det gamla vanliga) och jordgubbar. Sååå gott!

 

Nu hade jag tänkt mig att städa upp på mitt rum. Byta lakan och täcke o sånt, behövs ibland. Sen ikväll åker jag till Max och stannar där tills på lördag!   Kommer fira midsommar hos Max som jag nog har sagt innan. Så det kommer bli super kul och mysigt.

 

Ska ner och käka lite mellanmål nu, sen ska jag städa upp på mitt rum.

Åker inte till Max förrän sent ikväll, så kan göra hur mycket som helst nu innan.

 

Eftersom jag antagligen inte kommer skriva någonting imorgon, för det kommer bli massa fix med allt då, så önskar jag er en glad midsommar idag. Hoppas ni kommer ha det trevligt & bra, för det kommer jag!   

  

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards