beccas

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Rebecca Odder - 6 juni 2010 20:55

Har nyss kommit hem efter att ha umgåts med Andrea. Innan idag bakade jag, cupcakes. Som jag skrev att jag skulle göra. Tog ingen bild på dom eftersom dom inte blev så snygga, haha! Men goda, det är de bästa!   

 

Träffa Andrea och Charline nere i byn vid Coop. Så stack in och handla en Cola och några kex? Så satt vi oss ute och snacka lite. Sen stack vi hem till mig för att sola. Man kan fråga sig om jag verkligen behöver det efter att jag har bränt mig så mycket? Haha! Tog några bilder i fina sommarvädret. Man får ju njuta av vädret nu, det ska ju regna imorgon!   Sen när Charline stuckit hem tog vi Andrea's moppe och körde till Mc Donalds. Där handla hon lite mat och jag en glass. När vi kommit hem till Andrea igen körde vi sån Zumba, träningsprogram. Svettigt! Kanske för jag inte tränat på ett tag nu? Usch ja. Men ska ner och fika lite nu. Sen ska jag nog inte skriva här mer för ikväll. Ha det super!

 

  

Andrea. Fräck bild! Håller ni inte med mig?

  

Yeei, hon flyger!

  

Vilka små tuffingar. Eller små och små.

Andrea och Lucas (Lillebror) på bilden. Sötisar!

  

Jag på stutsmattan.

Tuff jag är va?   

  

Avslutar med denna bild på Charline.

Sötis!

Av Rebecca Odder - 6 juni 2010 10:11

Gick upp för nu ett tag sedan. Vaknade redan åtta! Helt sjukt. Kan absolut inte sova ut på helgerna, absolut inte när jag sover här hemma och alla ska väsnas. Har faktiskt inte några planer inför dagen, tror jag kommer träffa Andrea. Känner för att baka, cupcakes. Men vet inte om jag orkar med det. Fast vädret är ju ändå rätt så tråkigt, så jag kan ju lika bra vara inne?   Får se vad jag gör.

 

  

Jag saknar älskling. Hoppas han har det bra nere i Turkey =)

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards