beccas

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Rebecca Odder - 8 juni 2010 16:40

Äntligen har vädret lättat lite! Så nu går jag ut och sätter mig i solen lite. Undra hur länge det kommer vara soligt idag egentligen. Ska ju regna imorgon igen? Soooo boring!

 

     

Av Rebecca Odder - 8 juni 2010 14:25

Dagen har gått fortfort! Hade en hel del lektioner som var dryga. Skit jobbigt på idrotten eftersom vi skulle simma. 12 längder bröstsim och 2 längder rygg. Snacka om jobbigt! Men jag klarade det! Sista "lektionen" var mentorstiden. Lotta hade tagit med sig lite fika så vi satt och snacka lite och sånt. Trevligt!    Så nu har jag varit hemma ett tag. Ska inte göra ett piss idag heller, jag är lat. Orkar inte göra något heller. Menmen, så är det!

 

Sitter och lyssnar på låtar på youtube. Hittade en låt, en rapplåt. Den är helt mysig och lyssna på, plus att den stämmer!

Lyssna på den! http://www.youtube.com/watch?v=3HhoiS_qiZ0&feature=related

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards