beccas

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Rebecca Odder - 21 juni 2010 20:05

Har riktig huvudvärk idag, kanske beror på barnen? Nej det tror jag inte, kanske på grund av vädret. Har inte orkat ta en huvudvärkstablett, så får ju helt enkelt skylla mig själv.

 

Stack till mormor innan idag för mamma och Lucas var där. Så skönt nu när hon har flyttat hit till Svedala. Känns bättre att ha henne här!   Var där ett tag och såg hur hon hade fixat till det. Såg faktiskt bra ut efter bara 2 dagar. Efter vi varit där stack vi hem och åt "kvällsmat". Ville sitta där ute, men mamma skulle envisas med att vi skulle sitta inne. *GLÄDJEFÖRSTÖRARE*!

Behöver egentligen hoppa in i duschen, men fixar det imorgon bitti i stället. Har inte ork till det idag, faktiskt.

 

Ha en trevlig måndagskväll!

 

  

Bild från idag.

Jag vet den är kass, men .. lev med det!

Av Rebecca Odder - 21 juni 2010 15:09

Har nyss kommit hem efter en lång dag med småbarnen!   Man känner sig helt smutsig och skitig efter att ha lekt i sandlådan, haha! Men de är jätte söta, speciellt de små. Men jag tror att jag är med de äldsta på dagiset, eller i alla fall näst äldst. De är 4-5 år, som min lillebror Lucas.

 

Först när jag kom dit visade de runt vart allting låg. Sedan blev vi (4 stk) utdelade till olika ställen att vara på, och då blev jag med 4-5åringarna. Sen var det dags att gå ut och leka! Så de lekte ett tag och sedan gick vi in igen och gjorde annat där. Det är ungefär så det är hela tiden, haha. Men, jag ska inte klaga. Det är faktiskt helt okej! Ändå glad att jag fick det jobbet. Det bästa är att det ligger så nära.

 

Nu ska jag strax ner och ta lite mellanmål. Sen ska jag nog bara ta det lugnt, kanske ta en vila. Kan behövas!  .. Men jag har inte lust till det!

 

  

Bild på Mamma och Lucas bara för de är så söta!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards