beccas

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Rebecca Odder - 11 maj 2010 20:54

Hej alla kära bloggläsare!

 

Orkar inte berätta om min dag mer än att den var långtråkig. Satt och spelade The sims 3 i evigheter, jag vet jag är nördig. Fast pluggat det har jag också gjort, duktigt av mig. Så nu ska jag snart prata med min älskling i telefon. Missar desperate houswives som börjar nu kl 21.00, fast det gör jag ju varje tisdag så det spelar inte så stor roll mer, hehe. Går bara imorgon också, sen är vi lediga. Riktigt skönt! Imorgon kommer Max hit, ska bli super mysigt!

 

På måndag nästa vecka har jag namnsdag! På norges nationaldag till och med. Tufft! Så säg grattis, i förskott? :)

Av Rebecca Odder - 11 maj 2010 20:50

Veckans bästa/sämsta!

 

Bästa: LOOVDAGAR! Så sjukt underbart skönt det är med lediga dagar från skolan så man får en "extra" helg. Skulle dock varit fler, men nu på sista tiden har vi haft riktigt många. Och på torsdag och fredag är vi lediga!

 

Sämsta: Choklad.. Vad är godis/choklad till för? Man får ju bara finnar (säger de), hål i tänder, blir tjockare m.m? Fast saken är att det är så jäkla gott så man inte kan låta bli o köpa. Och det värsta med mig är att jag kan lägga ner hur mycket pengar som helst på choklad. Måste verkligen sluta! OOH! 

  

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards