beccas

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Rebecca Odder - 20 maj 2010 19:19

Hej mina kära bloggläsare!


Oh vilken underbar dag det har varit. Har varit ute hela dagen. När jag kom hem från skolan såg jag att mamma satt ute och solade så jag tänkte att jag tar ut lite mat på en bricka och sätter mig där ute och äter. Mycket mysigt! Efter det stack jag, Lucas (min bror) och Isabella (min syster) ner till byn och handlade en glass. Och jag köpte frimärken till mina brev som jag skulle posta. Fick reda på att jag har fått mitt sommarjobb på dagis. Skönt o fått reda på det nu. När vi kom hem så hade vi vatten krig, jippi. Blev ju inte heller lite blöt. Kände mig lite smutsig efteråt, haha, så jag var tvungen o ta en dusch. Sen åt vi pannkakor ute, gott och mysigt. Till slu spelade jag badminton med Jennifer, efter allt hennes tjat. Har verkligen varit en hälsosam dag, ovanligt! :) Nu satt jag här inne på datorn och kollade runt på lite gamla bilder. I miss that time, i do.


Detta var från en skolavslutning 2006 eller 2007.

Som ni ser, antagligen, jag till höger, min syster (Isabella) till vänster.

  

En bild min syster tog på mig 2007, as you can see.   

  

Naaaaaww.. Lucas och jag när han va lite yngre. Mitt hår var rätt snyggt där om jag får erkänna, hihi. Fast ignorera min stora finne eller vad fan det är på kinden :)

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards