beccas

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Rebecca Odder - 21 maj 2010 21:21

Var iväg för någon timme sen och handlade godis. Muums! Så nu sitter jag här och kränger, eller nej, det orkar jag inte. Tycker det är så tråkigt och det känns så konstigt att jag inte är med älskling. Saknar honom. Jag blir så uttråkad när jag inte har något att göra. Puh. Orkar inte med mitt liv :)

Av Rebecca Odder - 21 maj 2010 17:48

Yes, fredag! Precis vad man har längtat efter. Men denna fredagen är inte som alla andra, för idag ska jag tyvärr inte träffa min älskling. Han ska iväg till sin morfar, så jag stannar här hemma i Svedala.


Dagen har för övrigt varit bra. Ville bara hem hela tiden, så det blev ganska långtråkigt med tiden. Hade nationellt prov (hörövning) i tyskan. Vi var inte alls förberedda på det, men det gick hur bra som helst (hoppas jag!). Sen på svenskan fick vi reda på våra prov, hur det gick (det med författarna). Fick 31 av 34. Mycket bra resultat enligt mig =]


Nu har jag precis fixat min syster som ska iväg på disco. Fick fixa hennes hår och sminka henne. Man får faktiskt vara snäll ibland (a)


& Imorgon ska jag in till stan med min syster Bella. Ska handla ny bikini (BEHÖVS!), nya skor och kanske en jeansväst.

 

  

Bakifrån. Jag vet att jag missat vissa ställen, men det är faktiskt

svårt att fixa heeela håret. Tog säkert 1 timme sammanlagt!

  

Framifrån. Sötis.

  

Lite gladare =)

  

Från sidan. Söt hon blev va?? Pusspuss!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards