beccas

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Rebecca Odder - 28 maj 2010 16:17

Har tänkt på det länge och jag är fett sugen på att skaffa ny piercing, eller göra en ny piercing. Min förra gick ju rakt av. Max hade läst på en hemsida och han sa att det inte händer samma sak två gånger? Ska man lita på honom? Haha ja, klart. Men jag frågade Andrea om hon också ville göra, och hon sa ja, kanske i alla fall. Så jag vill göra det till hösten.

 

Vad tycker ni? Ska jag göra en ny? :D

 

 

  

Såhär såg den ut när den var läkt o fin. Svart o vit bild dock, det får duga.

  

Så jäkla snyggt. Fast synd det gör så ont, ajajaj..

  

Nästan precis när jag gjort den. Undvik min fula mage =)

Av Rebecca Odder - 28 maj 2010 16:10

Hej snyggisar!


Kom nyss från skolan. Har varit en riktigt snabbt och skön dag, de gillar vi? Gör vi inte :D? Så nu har jag fått allting nerpackat + en extra madrass eftersom sängen hos pappa är så liten så både jag och Max får inte plats där, buhu. Pappa kommer i alla fall och hämtar oss vid 5 tiden idag, sen ska vi nog grilla i kväll om det är uppehåll förstås.

På lördag åker jag och Max hem till honom och är där tills på söndagen. Ska bli en trevlig helg, ser framemot den =) Kanske uppdaterar mig ikväll, inget jag lovar.


  

This is me right now.

Sorry för jag nästan var dag lägger upp bilder på mig själv. Får sluta upp med det, ha =)

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards