beccas

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Rebecca Odder - 31 maj 2010 19:38

Har ändrat om lite här nu på bloggen. Fixat o donat, usch vad jobbigt. Men ska det vara fint så ska det. Vad tycker ni? Svara ärligt!

Av Rebecca Odder - 31 maj 2010 18:43

Först av allt måste jag be er lyssna på Frankrikes bidrag från Eurovison. Riktig partylåt, i can't stop listening!

 

http://www.youtube.com/watch?v=4acm3gcWhAE&feature=related

 

 

 

  

 

Bilden är på mitt "gamla" hår.

 

Nej, nu är mina planer ändrade. Idag ska jag inte iväg och sola. Måste faktiskt spara lite pengar. Jag slösar & slösar, ikke bra. Så jag får ta det lugnt här hemma, ha det tråkigt.

 

Ska nog ta ett långt varmt bad sen om jag har lust. Sen ska jag nog låta mitt hår självtorka så det blir alldeles krylligt o fint. Synd bara att det inte såg ut som det gjorde förr. Saknar mitt gamla hår.

Av Rebecca Odder - 31 maj 2010 16:54

Imorgon är det första juni! Jippi, snart slutar man! Men om man tänker på vädret så känns det som vi är fast i mars någonting? Knasigt.

 

Idag har det varit helt chill dag. Vaknade kvart över sju för mamma kom in och väckte mig, smart. Jag som hade lite sovmorgon skulle väl få utnyttja den också? Nejdå. Stack till skolan och där började vi med Hemkunskap, och såklart skulle jag ju skära mig i fingret. Ajaj, men det var inte så djupt, så inte så farligt. Dagen flöt bara på och plötsligt var jag hemma. Satt och snacka med mamma ett tag. Vi pratade om barn och sånt, födseln. Hon gör mig ännu mer nervös till sen när man blir äldre och ska ha barn. Hon sa att det kändes som ryggen skulle gå av? Whaat?! Nu blir jag ju skit skraj. Jag bara frågade henne så: Känns det som att få kramp i benet? Hon bara: Knappast, det är mycket hemskare.

Jag kommer dö!!


Snart ska jag ner och käka middag. Sedan efter det ska jag faktiskt ner och sola en sista gång innan sommaren, även om det är "farligt". Eller jo, det är ju farligt, men jag brukar ju inte göra det så ofta. Det är ju bra, kanske därför jag är så vit?


  

En tröja jag fick av Max mamma.

Eller hur är den en perfekt snygg sommartröja? I like den.

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards