beccas

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Rebecca Odder - 16 maj 2010 19:41

Nu har jag suttit vid datorn nästan 4 timmar i sträck. Helt sjukt! Kan ju inte vara bra för mig, hehe. Men man blir beroende, det är det enda man kan skylla på. Har iallafall pluggat ett tag på provet som vi ska ha imorgon. Kan det rätt så bra nu, har ju pluggat hela veckan, så jag ska kunna det. Resten av kvällen ska jag bara kolla lite på tv. Kanske kolla på Shan Atchi eller hur man än stavar, sjukt roligt är det iallafall.

Sen imorgon blir det skola och senare därpå kvällen blir det DANS!


Här kommer bilder på sakerna jag, eller mamma köpte igår!

 

Denna "ljusstake" och ljusen som dofta gott.

Ljus kostade 25 kr och den andra 89 kr. MYCKET SNYGGT!


  

Nattduksbord från IKEA, det var de andra med.

Minns inte vad den kosta, men snyggt!

  

Där kom jag med på bild.

Snygg spegel som vi också köpte.

Tror den kostade 400 kr.

Av Rebecca Odder - 16 maj 2010 12:03

Hej bloggläsare!


Förlåt för att jag inte har skrivit nu under dessa dagarna. Har inte haft tid nu när jag har varit med Max. Han kom hit i onsdags och då gjorde vi inte mycket eftersom han kom sent på kvällen. Vi mös bara o sådant =)!

Sedan i torsdags så var det inte heller mycket att göra, minns inte riktigt vad vi gjorde, hehe. I fredags var vi och kollade på Bella när hon spelade fotbollscup i Staffanstorp. Tjejcupen var det. Så duktig min syster är, tycker bara hon borde spela i ett annat lag än Svedala, hon är mycket duktigare än vissa där. Sen igår var vi på IKEA. Hade inte fixat mig eller något sånt, så säger mamma till oss att vi ska till IKEA så vi fick, eller jag fick, stressa som fan, men hann det gjorde jag =) Så vi köpte nytt nattduksbord och ny spegel. Så skönt o få nya saker till rummet, det behövdes verkligen! Senare kommer jag få ny byrå också, och då ska jag köpa ny tv. Längtar!


Idag ska jag inte hitta på nåt speciellt. Ska plugga lite, eftersom vi har svenska prov imorgon, så det måste pluggas. Annars så ingenting.

PUSS!

Presentation

Hej! Mitt namn är Rebecca. Jag är 16 år gammal och bor i Svedala men även i Asmundtorp, hos min pappa. Jag har nyss börjat på gymnasiet i Malmö, S:t Petri skola. Där går jag programmet Samhälle - Journalistik.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards